Toklängtar! ♥

Idag och hela veckan har vi Halloweenpysslat en massa på jobb eftersom Halloween är på ingång. Inte min favorithögtid direkt men barnen älskar det! Det kom fram en tjej i årskus fyra till mig i matsalen och påpekade att de minsann inte fick pyssla förra måndagen då jag var sjuk och då sa jag i princip att vi kanske skulle vara lite crazy och köra en lektion med julpyssel direkt efter höstlovet med deras grupp så de också fick pysslat? Om hon blev glad! Så nu kör vi julpyssel v 45 med en klass - det har väl ingen dött av? :) Och det får ju en att längta ännu mer.
 
 
Ikväll har det avnjutits ett glas julmust, några pepparkakor och ett par skumtomtar. Så himla gott! Och till detta har filmen New Years Eve setts - jag vet, det är inte riktigt jul men ändå en härlig vintrig stämning. Perfekt kväll helt enkelt!

Nu kallar sängen, lång dag med mitt företag imorgon.. :)
Sov gott finaste ni! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Vilka fina och mysig bilder. Jag firar inte halloween direkt men när jag var mindre brukade vi ha en halloween fest med släkten och det var jättekul

2012-10-27 @ 08:24:13
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så roligt att få jobba i skola! Speciellt nu när julen snart är här. På lågstadiet brukar det bli en hel del pyssel :)

Svar: Så roligt att du ser fram emot mina inlägg. Det blir jag glad av :)

Åhh nej! Förstördes mycket alltså? Var det några julsaker som du aldrig kan få tillbaka? Typ fina minnen i samband med julprylen? :(
Hoppas att du hittar mycket fint i år som du kan pryda ditt hem med :)
Kram

2012-10-27 @ 17:35:12
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0